Zayıflamaya Yardımcı 4 Bitki

Makale Okuyucu Puanı: 10/10       Oy sayısı: 173

Herkesin beslenme programına ve alışkanlığına sahip olduğunu belirten Ender Saraç, yaza girerken formda olmanıza yardımcı olacak ipuçları verdi.

Kilo vermeye yardımcı 4 bitki

zayıflama1- Tere tohumu: Metabolizmanın canlanmasına yardımcı olur. Tiroidi tembel kişilerde daha verimli çalışmasına yardımcı olabilir. Hızlı kilo vermeye yardımcıdır.

2- Funda yaprağı: Zayıflamaya ve yağların vücut tarafından daha iyi yakılmasına yardımcı olur. Hızlı kilo vermeye yardımcıdır.

3- Yeşilçay: Güçlü antioksidandır. Metabolizmayı hızlandırarak kilo vermeye, bağırsaklardaki yararlı bakterileri artırarak sindirime yardımcı olur.

4- Zencefil: Alınan besinlerin daha iyi sindirilmesine yardımcı olur.

Ender Saraç'tan yaz için buzlu çay tarifi;
1,5 litre su içine 1 tatlı kaşığı iyi kalite yeşil çay atılıp 2-3 dakika kaynatın. Ilıdıktan sonra içine 2 tatlı kaşığı bal, yarım tatlı kaşığı limon ekleyin. Soğuyunca bol buz ve 5-6 adet taze nane yaprakları ekleyin. Bir termosa koyarak her zaman soğuk tüketebilirsiniz.

Azaltmanız gereken 7 besin!
Beyaz un ve şeker
Kızartma
Ağır yağlı şarküteri ürünleri
Kaymak ve deriler
Yağlı katkılar ve soslar
Şekerli ve şeker eklenmiş içecekler
Fazla tuz



BENZER MAKALELER

: 22-01-2011 10:01

mrb arkadaşlar ben 21 yaşındayım üniversite iken yaklaşk 60 kilodydm.aldığm hiç birşey yakışmıyodu şu bir senedir çok çeşitli bitkiler içiyorum özellikle yeşil çay çok yararını gördm şimdi55 kiloym ama hala devam ediyorm bide saat 15:00 ten sonra hiçtbirşey yemiyorum inşallah yaza nişanım var cok güzl bi vücutla çıkıcm :) herkese sağlıklı zayıflmalar:)

: 19-11-2009 17:11

Ender Saraç diyetisyen ya da beslenme uzmanı değildir. Beslenme bilimiyle ilgili bitirdiği bir okul da yoktur. Para için bunları önermesi hiç etik değil. Doğru olan mutlaka bir diyetisyen yardımıyla kilo vermektir.

: 30-07-2009 16:07

arkadaşlar ben mate çayı içtim ve çok zayıfladım yemek olarakta tahıllı gıdalar yedm ve çok faydasını gördüm öneririm

: 30-06-2009 15:06

BEN BUNLARIN HIC BIR5INI YEMIYORUMAMA GENE KILUYUM YANLIZYEMEKLE OLMUYOR BU BIR HASTALIKTIR

: 24-06-2009 12:06

zaten bu besinleri azaltırsan kilo verirsin ama işte yapılmıo bnce de yemiceksin herşey burda bitiyo

: 09-06-2009 15:06

cayların faydası oluyo ama yemek aralarını uzun tutanlar daha cabuk kılo alıyo az ve sık yemek zayıflatıyor uzmanlar soyluyor ama es gecıyoruz ıste sonrada veremıyoruz bırde sık yemeyı deneyın arkadaslar herseyı denıyoruz zaten...

: 04-06-2009 01:06

ya arkadaşlar ne gerek vAR yok çaymış,efendim yok bilmem ne çayıymış!!!iştahınızı kontrol altına alın yeter.her şey midede bitiyor.yemicen kardeşim,az yiicen.tam olarak bilmiyorum ama kimin söylediğini;AZ YEYİN SIHHAT BULUN

: 04-06-2009 00:06

slm hepsi güzelde nasıl, ne kadar zamanda, ne kadar miktarda günde ne kadar, kac kere gibi kullanılacağı yazmamış öyle bende bir kaca bitki ismi veririm önemli olan o değil miktar ve ölcüleride daha cok önemli. süreleri ve miktarları yazarsa seviniriz

: 03-06-2009 23:06

arkadaşlar ben tere tohumunu denedim hohumu havanda ezerek sabahları aç karnın yıyordum 2 gün yıyebildim be mide fesadı geçirecektim....

: 03-06-2009 14:06

YA ARKADAŞLAR LÜTFEN GÜZEL BİR DİYET EKLEYİN BU BİTKİLER GERÇEKTEN İŞE YARIYORMU :)

: 03-06-2009 09:06

öncelikle bir doktora danışılmalı bana göre! çünkü bilinçsizce ya da fazla tüketilen bitki çayları ya da bitkiler ne kadar doğal olursa olsun zararlı olabiliyor..

: 03-06-2009 07:06

yeşil çayı gün içinde belli aralıklarla içilirse gerçekten faydasını görürsünüz arkadaşlar biraz yediklerimize dikkat ve hareket hepsi bukadar

: 02-06-2009 14:06

arkadaşlar haklı neyi nasıl kullanacağımızıda yazsalar ii olrdu zayıflayalım diye ölmeyelim:)

: 01-06-2009 00:06

çok doğru

: 31-05-2009 12:05

tere tohumu nasıl kullanılacak.ezvere olmaz ki.lütfen nasıl kullanılacagını da yazsanız.slm.

: 31-05-2009 12:05

tere tohumu nasıl kullanılacak.ezvere olmaz ki.lütfen nasıl kullanılacagını da yazsanız.slm.

: 31-05-2009 11:05

değerli bilgilerinizi ilgi ile takip ediyorum.katkı koyanlara tşk

: 31-05-2009 10:05

BU SOSYETE DOKTURU HİKAYE ANLATIYOR HEP.

: 31-05-2009 10:05

BU SOSYETE DOKTURU HİKAYE ANLATIYOR HEP.

: 31-05-2009 10:05

bitkiler tamamda ne kadar nasıl kullanacagız yazılmamıs eksık bılgı ltf tamamlayın

: 31-05-2009 08:05

teretohumu-funda yaprağı-zencefil-yeşilçay nasıl tüketileceği ve nekadar,süreleri ile yazılırsa sevinirim

SON YORUMLAR

MOBİL’DE MYNET KADIN